Vasario mėnesio paskutinę savaitę ,,Bitučių“ grupės vaikai įgyvendino temą: „Ledinė kelionė: atrandame pingvinus ir baltąsias meškas“. Veikloje, pasitelkiant STEAM metodą, vaikai patyrė daugybę atradimų.
– Išklausę pasakos apie pingvino ir baltosios meškutės draugystę, vaikai lavino kalbinės raiškos gebėjimus ir bandė patys atkartoti pasakos siužetą, pasitelkdami stalo teatro lėles. Po pasakos, leidosi į Ledo šalį – Antarktidą pas pingvinus ir baltąsias meškas.
– Kūrybiškai eksperimentavo, konstravo vandenyną su ledo lytimis – barstė pudrą, merkė pagaliukus į indų ploviklį ir stebėjo, kaip formuojasi ir lūžta ledo lytys, aiškindamiesi ledo savybes. Eksperimentuodami plukdė užšaldytas pingvinų ir baltųjų meškų figūrėles, lavindami smulkiosios motorikos įgūdžius.
– Naudodami putplastį kūrė namelius gyvūnams, taip ugdydami vaizduotę, kūrybiškumą bei inžinerinius įgūdžius.
– Ant šviesos stalo dėliojo gyvūnų atvaizdus, lavindami sensorinius pojūčius, meninius gebėjimus bei dėmesio koncentraciją.
– Skaičiavo, grupavo gyvūnus pagal rūšis, stiprindami matematinius įgūdžius ir loginį mąstymą.
– Puošdami raides su spalvotomis plokštelėmis, išbandė magnetų galią, taip pažindami magnetų savybes bei stiprindami problemų sprendimo įgūdžius.
– Sprendė „Ledinės šalies“ sudoku užduotis, lavindami loginį mąstymą, atidumą bei kantrybę.
– Tyrinėjo pingvinų gyvenimo ratą, susipažindami su gamtos pasauliu ir ugdydami gamtos pažinimo kompetencijas.
– Naudodami technologijas, su Bee-Bot bitute programavo kelią pingvinui, meškutei ir lavino programavimo pagrindų, orientacijos erdvėje ir skaitmeninių įgūdžių.
– Veiklos metu aktyviai diskutavo, dirbo porose ir grupėse, tobulino komunikavimo, bendradarbiavimo bei socialinius įgūdžius.
Ši įtraukianti veikla skatino vaikų smalsumą, kūrybiškumą, kritinį mąstymą bei padėjo praktiškai pažinti šaltųjų kraštų pasaulį per patyriminius STEAM metodus.