KETVIRTOJI TEMA – PAKARTOTINIS DAIKTŲ NAUDOJIMAS ĮVAIRIEMS TIKSLAMS
,,Bitučių” gr. vaikai tyrinėjo, kaip iš pirmo žvilgsnio nereikalingus daiktus galima panaudoti iš naujo – kūrybiškai, naudingai ir draugiškai gamtai.
Perskaitę interaktyvią knygą „Vienas plastikinis maišelis“, vaikai diskutavo apie istorijos veikėjus ir svarstė, kaip senus ar išmestus daiktus būtų galima panaudoti iš naujo, kad padėtume gamtai.
Mokslinėje veikloje „Saugokime mūsų jūras švarias“ vaikai patys „teršė“ dirbtinę jūrą įvairiomis šiukšlėmis ir stebėjo, kaip tai paveikia vandenį bei jūros gyvūnus. Valydami „jūrą“, suprato, kad taršos padariniai lieka, net jei šiukšlės surinktos.
Inžinerinėje veikloje vaikai kūrė pinigines iš audinio atraižų. Naudodami įvairias medžiagas – senų audinių atraižas, klijus – vaikai „siuvo“ savo pinigines, Patys rinkosi dizainą, spalvas ir dekoracijas. Kūrybinis procesas suteikė daug džiaugsmo, o veiklos pabaigoje pristatė savo piniginę draugams, pasakodamas, kaip ją gamino ir ką joje laikys.
️ Matematinėje veikloje vaikai tyrinėjo svorį, sverdami didelius ir mažus Velykinius kiaušinius, naudodami drabužių pakabą, kaip svarstykles. Vaikai į maišelius dėjo skirtingo dydžio kiaušinius, stebėjo, kaip pakaba pasvyra į vieną – kitą pusę. Vizualiai vertino nusakydami kiaušinio svorį.
Technologijų veikloje su papildyta realybe vaikai spalvino žuvų ir aštuonkojų 3D piešinius. Quiver“ programėlėje, planšetiniame kompiuteryje stebėjo, kaip jų nuspalvinti gyvūnai atgyja ir juda virtualioje erdvėje. Vaikai lavino skaitmeninius įgūdžius, mokėsi taikyti papildytos realybės technologijas tyrinėjimui ir kūrybinei raiškai.
Šeimų įsitraukimas – maišelių kūrimas namuose – buvo kūrybingas ir įkvepiantis. Norintys vaikai kartu su tėvais kūrė maišelius iš senų audinių ar drabužių, puošė ir atsinešę į grupę pristatė grupės draugams.